22 april 2012

De vriend(inn)en

DSC_0630

Hoe fantastisch ik het patroon van het rugzakje van Noodlehead ook vind, ik wil toch eens een ander model. Dit model zit momenteel in de testfase, het volgende bevat een verborgen rits. Misschien verschillende maten uitproberen want een 2-jarige peuter trek je toch ook geen broek van een 5-jarige aan.
En nu heel eerlijk... is het de moeite om een patroon voor uit te werken of is het eerder bwa-bwa?

DSC_0456

Het eerste model in deze reeks (er zijn er nog in de maak, ah ja) had geen voorzak maar dat was buiten de goesting van Kir gerekend. Haar oudste kreeg een nieuwe 'backpack' en samen gingen we die eens vlug in elkaar steken, zo midden in de drukste (eind)fase van Van Katoen. Bon, patroon hertekenen, niet dat dat nu zo veel werk was maar in die periode moest ik van opperste moe-zijn zelfs heel hard nadenken over 1+1. Achteraf ben ik toch wel blij dat we dat zo gedaan hebben, hier zie je de versie van Kir. En Kir, merci voor zoveel lof, gij zotte doze!

DSC_0434_2 DSC_0439
DSC_0438_2
DSC_0452
DSC_0450_2

Voor de foto's trokken we op een zonnige namiddag naar een heel mooie speeltuin. Niet alleen de (blog)mama's werden vriendinnen maar ook de (blog)kinders kunnen het uitstekend met elkaar vinden.
Aaaah, dit was zo'n leuke dag!
Eentje om over 20 jaar nog eens boven te halen.

DSC_0643

Update 22u29:
och verdorie, nu schiet me ineens de parkeerboete te binnen die ik op het einde van die dag onder mijn ruitenwisser vond

Update 22u32:
ik ga die voorgaande gedachte gewoon negeren!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails