4 juni 2011

90-minuten strandzak

Gisterenavond had ik om 22u50 geen enkel ander plan dan te gaan slapen. Onderweg naar boven passeer ik langs de kast met oude lakens en gordijnen. Dit geruit exemplaar kocht ik laatst voor 3 euro in de kringloopwinkel. Ik passeer dus die kast en het valt me te binnen: een grote strandzak, dat heb ik nodig! Ik ben ondertussen heel goed geworden in het mezelf aanpraten van wat ik, naai-gewijs, allemaal 'nodig' heb. En als je dan zo erg iets 'nodig' hebt, dan kun je toch niet slapen. Dus keerde ik weer naar beneden en om 0u20 had ik deze grote strandzak over mijn schouder hangen. Natuurlijk vond ik het dan ook nodig om meteen een paar foto's te nemen maar de zon, die kan je in het midden van de nacht niet forceren. Dus ging ik slapen.

90-minuten strandzak
90-minuten strandzak
90-minuten strandzak

En straks maak ik er in de rapte nog eentje en neem wat foto's onderweg. Morgen volgt een tutoleo. Geef toe, jij hebt toch ook zo'n grote strandzak nodig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails