26 april 2011

Shortlist

WedstrijdWat een geweldig publiek bent u toch! Ik vraag en u schenkt. De longlist telt meer dan 200 voorstellen en er staan vele mooie namen tussen. Sommigen zijn heel speciaal maar minder geschikt voor een tas. Sommigen zijn kort en krachtig maar doen mij aan iets totaal anders denken dan een tas. Sommigen staan er meerdere keren in. Om kort te gaan, deze 5 heb ik overgehouden:
  1. O'lala, ingezonden door An (of ook hier), want deze naam bekt goed
  2. Mirabelle, ingezonden door mevrouw Pardoes, want deze naam klinkt goed
  3. Pila, ingezonden door Miranda, want deze past goed bij de Menina (zou Portugees voor 'tas' zijn, ofwel een grote-madammen-tas als tegenhanger van de kleine Menina)
  4. Olga, ingezonden door Martine, want deze deed me instant glimlachen (een herinnering uit mijn kinderjaren, ik kan het u niet verklappen, spijtiggggg)
  5. Boleo, ingezonden door Nele, because you can do a boleo in a tango (en verder ken ik er niks van maar tango is wel heel schoon om naar te kijken)
De poll staat in de rechterkolom, stemmen kan tot-en-met zaterdag 30 april. De tas krijgt de naam met de meeste stemmen. Diegene die de naam heeft ingezonden, krijgt de tas.

Ik ben errrrrrreg blij dat er al zo vaak naar een tutoleo gevraagd werd. Er komt ZEKER-EN-VAST een patroon, wel nog niet de eerste weken en misschien ook "anders dan anders"... maar dat leg ik later nog wel uit.

Gewoon ter versiering en totaal los van de wedstrijd: onze paasei-mandjes (patroon Vlijtig), gemaakt uit velours en een keukenhanddoek ;-).

Ikea-hack Ikea-hack

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails